Ongelmanratkaisumenetelmät prosessien kehittämisessä

Koulutuksen esittely

Miksi osallistua?

Toistuvat valitukset, virheet, poikkeamat, resursseja hukkaava tekeminen jne. aiheuttavat niin asiakastyytymättömyyttä ja –menetyksiä kuin turhaa ja turhauttavaa työtä omalle organisaatiolle. Nämä ongelmat ovat este kilpailukyvyn kehittämiselle ja henkilöstön työtyytyväisyydelle. Koulutuksessa perehdyt käytännössä tehokkaaksi osoittautuneisiin ongelmien juurisyiden tunnistamisen ja eliminoimisen menetelmiin. Menetelmät sopivat laadunhallintaan, ympäristövahinkojen, työtapaturmien ja läheltäpititilanteiden syiden selvittämiseen.

Miten hyödyt?

Tässä koulutuksessa opit tunnistamaan kehittämistarpeita, analysoimaan niitä, saat käytännön ongelmaratkaisutekniikoita ja opit korjaavia toimenpiteitä. Saat myös sähköisiä työpohjia oman organisaatiosi juurisyytyöhön. Merkittävimpiä muutoksia ISO 9001 -standardin osalta ovat mm. asiakkuuden laajentaminen sidosryhmiin, riskienhallinnan ja muutosten johtamisen menettelyt Merkittävimpiä muutoksia ISO 9001 -standardin osalta ovat mm. asiakkuuden laajentaminen sidosryhmiin, riskienhallinnan ja muutosten johtamisen menettelyt.

Kurssi muodostuu alustuksista ja vuorovaikutteisista keskusteluista sekä ryhmätöistä. Jokainen standardin vaatimus käydään läpi ja avataan ymmärrettäväksi. Kurssiin sisältyy aiheeseen johdattava etukäteistehtävä, joka puretaan koulutuspäivän aluksi. Kurssin jälkeen on mahdollista tehdä syventävä tehtävä, jonka kommentoinnista sovitaan erikseen.

Kenelle koulutus sopii?

- Prosessien omistajat
- Prosessien arvioijat
- Laatuvastaavat
- Kehittäjät
- Laatutyökalujen käytännön soveltamisesta kiinnostuneet

Koulutuksen hinta

730€ + 24% alv.

Kysy lisätietoja

training.finland@inspecta.com p. 010 521 600
Koulutukset
Koulutus Sijainti Ajankohta

Aiheesta ei ole tiedossa tulevia tilaisuuksia/koulutuksia. Ota yhteyttä ja kysy lisää!