Uudet ISO 45001:2018 -vaatimukset selkokielellä

Koulutuksen esittely

Työterveys- ja työturvallisuusasioiden johtamista käsittelevä uusi ISO 45001-standardi on julkaistu maaliskuussa 2018. Standardi antaa kansainvälisen viitekehyksen työterveyden ja työturvallisuuden kehittämiseen. Tule kuulemaan uudesta standardista koulutukseemme.

Koulutuksen saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin: - Mitä ovat standardin uudistamisen keskeiset tavoitteet? - Millainen on ISO –hallintajärjestelmien yhteinen rakenne? - Mitkä ovat ISO 45001:2018 standardin keskeiset muutokset verrattuna aiempaan OHSAS 18001 standardiin?

Kurssi muodostuu alustuksista ja vuorovaikutteisista keskusteluista. Standardin vaatimukset käydään läpi ja avataan ymmärrettäväksi.

Kenelle koulutus sopii?

Kurssi on suunniteltu siten, että se soveltuu:
  • järjestelmän kehittämistä aloittavalle sekä järjestelmää päivittäville
  • niille, jotka hakevat uusia ajatuksia järjestelmänsä edelleen kehittämiseen.

Koulutuksen hinta

730 € + 24 % alv.

Kysy lisätietoja

training.finland@inspecta.com p. 010 521 600
Koulutukset
Koulutus Sijainti Ajankohta
Uudet ISO 45001:2018 -vaatimukset selkokielellä Vantaa 21.11.2018
Uudet ISO 45001:2018 -vaatimukset selkokielellä Vantaa 16.1.2019
Uudet ISO 45001:2018 -vaatimukset selkokielellä Vantaa 21.5.2019